Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Ο κακός ΠΑΟΚ τις τελευταίες 3 αγωνιστικές

Την 6η αγωνιστική με τον ΟΦΗ κάναμε ένα πολύ μέτριο παιχνίδι και φυσικά μετά την αποβολή του Γλύκου  και το πέναλτι που δόθηκε  τα πράγματα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα. Παρ όλα αυτα πήραμε την ισοπαλία χάρη στον Σάνθ Χακόμπο! Την 7η αγωνιστική είδαμε και πάλι έναν μέτριο ΠΑΟΚ με την άεκ. Πήραμε τον αγώνα χάρη σε γκολ του Στέφανου Αθανασιάδη και χωρίς αυτό θα είχαμε  μείνει και πάλι στην ισοπαλία! Φτάνουμε στην 8η αγωνιστική και κάνουμε ένα παρα πολύ άσχημο παιχνίδι, κολλήσαμε και πάλι στο 0-0! Ελπίζουμε την 9η αγωνιστική να δούμε έναν καλύτερο ΠΑΟΚ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου